ai että tää päivä on menny hyvin. en oo syöny muutaku sen puuron ja muuteki on ollu mielekästä tekemistä vaik mies on töissä. tosiaa ku tulin urheilemasta ni lähin kantabaariini lukemaa juoppohullun päiväkirjaa. se on niin hyvä ja saa kyl hyvälle tuulelle. luin sitä vissii puoltoist tuntii ja sit kaverit soitti et lähetää kahville. oli kiva nähä heitäki pitkästaikaa. käytii siin siis kahvilla ja sit tulin kotii tekemää Mikalle ruokaa. no, nyt ruoka on valmista ja hää tulee kohtpuolii kotii. hitto miehä oon ku joku kotirouva. mut ei se minuu haittaa.

oikeesti rakastan Mikaa niin paljo. tekisin mitä vaa hänen puolesta. ja tää rakkaus on pysyvää. oon niin onnelline siit et miul on hänet ja et hää on kestäny kaikki miun hölmöilyt ja antanu anteeks jopa sen et suhteen alkuvaihees petin häntä kerra. moni ei ois sitä pystyny antamaa anteeks.

vitsi mite mie oon hyvä. tos miun vieres kököttää Mikan avattu karkkipussi eikä ees tee mieli ottaa siitä. koha datailen täs ja kattelen sitä. talo on muuteki täynnä kaikkee hyvää, hodareita ja broilerpyöryköitä, fetasalaattii ja riisikakkuja, kinkkuu ja muroja. kaikkee mitä mie rakastan. mut nyt mie oon laihiksella, joten mie en syö, piste.  en syö muutaku  puurolautasellisen aamuisin. ja lasillisen kevytmehuu mihi oon sekottanu sitä laihdutusjauhetta.

se jauhe taitaa oikeesti toimii. siin sanottii et se kaiken muun lisäks parantaa suolen toimintaa. teitä varmasti kiinnostaa mut en ollu monee päivää saanu mitää ulos. tänää ku otin tota ekaa kertaa ni heti toimi maha. kivaa.

mut nyt tupakille ja sit oottelee että Mika saapuu ja tulee pusuttelee.