pitkästä aikaa.. en oo sataa vuotee kirjottanukkaa tänne. nyt on elämä melkee mallillaa. kaiken pitäis olla paremmi ku hyvin. ja miun vointikii on ihan hyvä.

perseestä olevia juttuja on myös toki. olin tos melkee kuukauden päivät miettimättä syömisiä ja lihoin 60-kiloseks. nyt oon ollu maanantaista asti tiukalla dieetillä ja painan enää 56kg. eli 4kg lähteny neljäs päiväs. hyvä minä! ja dieetti jatkuu..

ihmeellistä on se et ei tee yhtää mieli syyä. yleensä yhenki paastpäivän jälkee on ihan hirvee ruuanhimo. nyt joudun suorastaa pakottamaa itteni syömää 100kcal päiväs. ei se oo ees onnistunu joka päivä. mut Mikan takia yritän syyä ees sen 100kcal. hää ois muute ihan hirveen huolissaa. niinku on kyllä jo nyt.

tänääkii ostin mansikoita, aattelin et jos ne maistuis, ovat nimittäi miun herkkua. mut ei, 10 mansikkaa sain alas jotenkuten. ja sen jälkee menin pyörälenkille kuluttamaa ne kalorit.

oon ollu nyt tosi hyväl tuulel koska paino putoo. ja muuteki. en oo enää koko aja niin apaattine, ahistunu ja masentunu. syömättömyys sopii miulle. se on miulle keino hallita tuskaa ja tietysti itteeni.

sit vähä offtopic juttuu..

mulkkulääkäri kirjotti miulle joulukuuhu asti saikkuu, eli periaattees en niinku pääsis kouluu syksyllä. vittu.
ja sit tänää tuli soittoo että pääsisin työhaastatteluu. suostuin vahingos vaik oon saikul ja minuu ei vois vähempää kiinnostaa koko homma. joku vitun sittarin sonera-piste. oujee.

sitte, miul kävi tos viime kuun alus ihan paska juttu. olin kaverin kans helsingis kiasmal ryyppää. sit joku hullu tarjos miulle kolme tabuu mitkä tietty otin, tyhmä kun oon. seuraava muistikuva on ihan kamala. herään vittu vantaalta tuntemattomien ihmisten välistä, ilman sukkiksia ja alkkareita. ihan hirveetä. oli lievästi sanottuna raiskattu olo. oma tyhmyyttäni, tiedän.

ouuuh. tänne on kyl niin kivaa ja terapeuttista kirjottaa et nyt on luvassa päivityksiä joka päivä.

ja kiitos teille jotka vaivaudutte lukemaan.