voi vitun vitun vitun vittu. oon lihonu. vähän mut kummiskii. miun piti laihtuu, ei lihoo. johtunee menkoista (sillo tulee syötyy jostai syystä enemmä) ja siitä et olin kotona ja anoppilassa käymässä (en haluu et ne tietää et laihdutan joten söin normaalisti). vittu. nyt pysyn kyl visusti tääl omas kodissani neljän seinän sisällä. paitsi lenkillä käyn toki. mut en lähe mihikää mis pitäis mässyttää. oon kyl lähös Helsinkii tuttujen luo viikoks, saa nähä mitä siit tulee saatana. yritän olla syömättä niin paljo ku voin ja jos tulee pakko syyä ni syön vaa vähä. nyt on nimittäi niiiin pakko laihtuu.

mie oon niin epäonnistunu. oon epäonnistunu anorektikko.

viiltelin toissailtana. miul oli ihan kamala sellane neuroottine ja psykoottine paniikkikohtaus. itkin vaa parvekkeel ja sit menin vessaa viiltelemää jalan ihan verille. Mika ei ees ollu huolissaa vaik olin niin pitkää vessas. lopulta se sit tuli siihe koputtelemaa ja päästin sen sisää. sit se pelästy ku tärisin vaa ja itkin. syytti itteää siit et olin viillelly. paska. en mie haluu et muut syyttää itteää miun ongelmista.