kaverin muija teki tos joku aika sit itsarin ja tänää oli kuulemma sen hautajaiset. minuu ahistaa koko juttu ihan mielettömästi. ei siks niinku työ luulette vaa siks et miust tuntuu et mie oon paljo huonompi ku se tyttö. ku mie en oo tehny itsarii. ku mie en oo osannu. siis oonha mie monta kertaa yrittäny mut aina joku on tullu välii tai sit en oo muute vaa onnistunu.

mie oon niiiiiin huono. ku en osaa ees itteeni tappaa. siis miust tuntuu ettei miust oo mihikää. ja et mie oon niin surkee. miun ois pitäny tappaa itteni eikä sen tytön. se on nyt paljo rankempi ja säälitympi ku mie. se on kaikkee mitä mie oon aina halunnu olla. se teki sen mitä mie oon aina halunnu tehä. mie oon niin kateellinen ja katkera ku se en ollu mie.

mie haluisin kuolla nuorena ja kauniina. mie haluisin et minuu jäätäis suremaa ja et ihmiset päivittelis et mikä nyt oli niin huonosti. mie haluisin niin kovin tehä itsarin. se ois kaunis tapa kuolla. ja kuolema ois miulle pelastus tästä helvetin elämästä. ainut hyvä asia miun elämäs on Mika. hää kyl riittää, ei siinä. mutku tää syömishäiriö ja kaikki tekee miun elämästä täyttä helvettii enkä jaksais tätä enää hetkeekää. ei Mika voi olla miulle ainut syy elää, se ois hänelle liian raskas taakka kannettavaks. mut täl hetkel niin kyl taitaa ikävä kyllä olla.

siis minuu oikee hävettää kirjottaa tätä mut pakko ku en oo voinu täst kenellekkää puhuukkaa ja tää kalvaa miun mieltä. olla nyt kateelline siitä et joku toine teki itsarin. voi luoja miun kanssa. mie oon yks säälittävä paska.

miksen tee sit itsarii jos kerra niin kovin haluun? no, tässä muutama syy:
  • näin miten surulline se kaveri oli enkä haluu tehä samaa Mikalle
  • en haluu et oma äiti joutuu hautaamaa miut (sitä äiti on pelänny)
  • sit pääsisin liian helpolla (siis ku en joutuis elämää tätä helvettii läpi)
  • se ois liian itserakasta enkä mie haluu olla itserakas
  • en vaa vittu yksinkertasesti osaa.
ja tuo alin syy minuu vituttaa eniten. miksen mie osaa? vai enks mie vaa uskalla? mikä mius on vialla? haluun tappaa itteni mut sit en kuitekaa haluu. mie oon ihan mätä ku en ikinä tiiä mitä haluun. tiiän vaa sen et kaikkien ois parempi ilman minuu. jopa Mikan. hää ei vaa sitä myönnä ees itellee. mie oon Mikalle vaa yks riesa. angstaava paska. ja taakka. no eihä siinä tietysti mittää.