tän päivän syömiset on menny ihan hyvin. aamul söin piirakan ja jugurtin mitä oksensin salaa. ja sit tos päiväl tein muffinsseita ja maistoin taikinaa. muuta en oo suuhuni pistäny ja siitä oon ilone. en oo kyl liikkunu tänää yhtää, se harmittaa. toisaalta miul on "hyvä" syy olla liikkumatta, nimittäi ikävä flunssa. tarttunu vissii Mikasta ku hää pikkune on vähä kipee.

tänää on väsyttäny ihan hirveesti, niinku eilekii. johtuiskoha siit et täs pääsiäisen aikoihi tuli syötyy niin paljo. voi kyl johtuu myös täst flunssasta tai liiasta dataamisesta. ei voi tietää eikä sil nyt niin väliä.

Mika pakotti miut tänää näyttämää mahan ja pitämää sen esillä. se oli hirmu ahistavaa. vihaan ja häpeen mahaani niin paljo ettei mitään rajaa. mut hää sano kyl et se on pienentyny. uskoisko häntä vai ei.. mut hyvältä se kuiteki tuntu. ite en kyl mitään pienentymistä oo havainnu mut miun silmät onki sh:n sokaisemat.

jollai Mikan kaveril on ollu anoreksia ja bulimia. Mika kerto tänää. tuli jotenki paha olo. tuntu et mie oon huono. huonompi ku se kaveri. et Mika tykkäis enemmä siitä. en tiiä miks miust silt tuntu. sikskö et se on terve nyt vai sikskö et seki on ollu sairas ja sil on voinu olla vaik viel vaikeempaa ku miulla. en tiiä. mut joka tapaukses kuvittelen et sil on ollu hirmu vaikeeta ja nyt oon kateelline. oon aina kateelline niille kenil on vaikeeta, etenki muille syömishäiriöisille. sairasta? ehkä.

mie oon kauheen mustasukkane Mikasta. karvat nousee pystyy jos hää ees moikkaa toista naista. luulen et tää johtuu siitä et oon niin epävarma itestäni. pitäis saaha lisää itsevarmuutta ja -luottamusta, ehkä se vaikuttais positiivisesti tähä meiän suhteeseekii.

mut nyt ei enää jaksa pohdiskella syvällisiä, väsyttää niin pirusti. huomenna lisää.